کسانی که خیری از نمایندگان فعلی مجلس ندیده‌اند، باید در انتخابات شرکت کنند|شورای نگهبان دست از مماشات بردارد|چیزی که ۴۱ سال است مملکت را به گل نشانده، همین مصلحت اندیشی هاست| ما نیاز به برخورد قاطع داریم نه مماشات!

امام جمعه کامفیروز تاکید کرد: چیزی که ۴۱ سال است مملکت را به گل نشانده، همین مصلحت اندیشی هاست. ما نیاز به برخورد قاطع داریم نه مماشات!
کد خبر: ۸۲۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 15 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:حجت الاسلام تقی زاده در خطبه‌های نماز جمعه کامفیروز، گفت: امسال ۳ حضور خار چشم دشمن شد و پشت آن‌ها راخواهد شکست. تشییع حاج قاسم عزیز، راهپیمایی غرورآفرین ۲۲ بهمن و در نهایت انتخابات.

او خاطرنشان کرد: این ۳ حضور ۳ رفراندوم است بلاشک. ما برای ریشه کن کردن دشمن و ناامید ساختن او نیازی به بمت اتم نداریم بلکه با حضورمان این کار را انجام خواهیم داد.

امام جمعه کامفیروز تاکید کرد که اکنون دوسوم این حماسه را باعزت و افتخار پیموده‌ایم و فقط حماسه‌ی حضور در انتخابات باقی مانده است.

او ادامه داد: کسانی که زهر دیده‌ی تحریم هستند، کسانی که از بی‌عدالتی ها و باند بازی‌ها در جامعه رنج می‌برند و کسانی که خیری از نمایندگان فعلی مجلس ندیده‌اند، باید در انتخابات شرکت کرده و با انتخاب صحیح خود باعث بهبودی اوضاع شوند.

تقی‌زاده با بیان اینکه شورای نگهبان باید در چله‌ی دوم انقلاب دست از مماشات بردارد، گفت: شورای نگهبان باید هرکسی را که می‌خواهد مثل پیچک به پای انقلاب بچید، هرس کند، نه اینکه با یک جو سازی ۲ هزار نفر دیگر را تایید کنند.

امام جمعه کامفیروز تاکید کرد: چیزی که ۴۱ سال است مملکت را به گل نشانده، همین مصلحت اندیشی هاست. ما نیاز به برخورد قاطع داریم نه مماشات!

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار